Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse pool avaldatud hanked

Allolevas nimekirjas on toodud kõik Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse poolt avaldatud mini- ja väikehanked. Hanked, mille maksumus ületab mini- ja väikehanke piirmäärasid: asjade ja teenusete tellimisel - 30 000 eurot; ehitustööde tellimisel - 60 000 eurot, on kättesaadavad Riigihangete Registri veebilehel.

Viljandi Vallavalitsuse poolt korraldatud riigihangete leidmiseks kasuta registri otsingut, sisestades soovitud kuupäevade vahemiku ja hankija nime (Viljandi Vallavalitsus).
 
Vaata ka:

Minihange: Õiguslik analüüs

Viljandi Vallavalitsus (edaspidi Hankija) kutsub Teie ettevõtet esitama pakkumust õigusliku analüüsi koostamiseks.
 
1. Hanke ese ja eesmärk
1.1. Hanke esemeks on Viljandi Vallavolikogule esitatud tuuleenergeetika eriplaneeringu menetluse lõpetamise eelnõu (edaspidi Eelnõu) kohta õigusliku analüüsi koostamine (edaspidi Töö).
1.2. Hanke eesmärk on selgitada välja Eelnõu (Lisa 1) õiguspärasus ja vastavus kehtivatele seadustele ning eelnõu vastuvõtmisega kaasnevad võimalikud kulud Viljandi vallale.
 
2. Tehniline kirjeldus
2.1. Pakkumuse koostamise aluseks on Töö tehniline kirjeldus (Lisa 2).
 
3. Nõuded Pakkujale
3.1. Pakkuja peab olema registreeritud Äriregistris (https://ariregister.rik.ee).
3.2. Pakkujal ei tohi olla riikliku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg maksukorralduse seaduse tähenduses või maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg tema asukohariigi õigusaktide kohaselt. Hankija kontrollib nimetatud nõude täitmist iseseisvalt avalike registrite alusel ja kõrvaldab Pakkuja kellel nimetatud asjaolu esineb.
 
4. Töö teostamise aeg ja tasumise kord
4.1. Töö teostamise tähtaeg on 3 nädalat, mida hakatakse arvestama peale eduka pakkuja kirjalikku kinnitust, et Töö tellimus on kätte saadud.
4.2. Töö eest tasumine toimub vastavalt akteeritud mahule (tunnipõhiselt), pärast Töö üleandmise ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt.
4.3. Töövõtja võib esitada masinloetava e-arve tehtud Töö kohta pärast Töö üleandmise ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt ja vajadusel analüüsi tulemuste tutvustamist vallavolikogu istungil ning (maksetähtajaga vähemalt 14 kalendripäeva).
 
5. Nõuded pakkumusele
5.1. Pakkumus tuleb esitada Vorm 1 Pakkumuse maksumus (Lisa 3) toodud sisu kohaselt digitaalselt allkirjastatuna.
5.2. Pakkumus peab olema jõus vähemalt üks (1) kuu.
 
6. Pakkumuse esitamine ja tähtaeg
6.1. Pakkumus tuleb esitada e-posti aadressile: hanked@viljandivald.ee.
6.2. Pakkumuse esitamise hilisem tähtaeg on 24. juuli 2025 kell 10.00.
6.3. Pakkumused avatakse ühe tunni jooksul peale pakkumuste esitamise tähtaega.
 
7. Info ja teabevahetus
7.1. Täiendavat informatsiooni ja selgitusi saab kirjalikult, esitades küsimuse e-posti aadressile erki.heinaste@viljandivald.ee. Küsimustele vastamine hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.
 
8. Hankemenetluse kord
8.1. Pakkumused avatakse peale pakkumuste esitamise tähtaega.
8.2. Hankija kontrollib ja hindab pakkumuse vastavust käesoleva hanketeate punktis 5 toodud tingimustele.
8.3. Hankija kontrollib Pakkuja vastavust käesoleva hanketeate punktis 3 kirjeldatud kriteeriumitele ja teeb otsuse Pakkuja kvalifitseerimise kohta.
8.4. Hankija võib kontrollida pakkumuste vastavust hanke alusdokumentides esitatud tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi riigihangete seaduses sätestatud korras enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni kontrollimist.
8.5. Hankija hindab pakkumuse eeldatavat kogumaksumust koos käibemaksuga. Pakkumuse hindamiskriteerium: vähim on parim.
8.6. Võrdsete pakkumuste korral valitakse edukas pakkuja liisuheitmise teel.
8.7. Hankijal on õigus küsida Pakkujatelt täiendavat selgitust või tõendeid käesolevas hanketeates toodud asjaolude kohta.
8.8. Hankija edastab pakkumiste avamise info peale pakkumuste avamist Pakkujatele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul e-postiga.
8.9. Hankijal on õigus piisava konkurentsi puudumisel kõik pakkumused tagasi lükata, kui esitatud pakkumuste arv on väiksem kui kaks või kui kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumus ületab eelarves planeeritud vahendeid.
8.10. Eduka pakkujaga lepingut ei sõlmita. Edukaks tunnistatud pakkujale saadetakse kirjalik kinnitus Töö tellimuse kohta.
8.11. Kui edukas pakkuja ei vasta Töö tellimuse kinnitusele kolme tööpäeva jooksul, on Hankijal õigus määrata uus tähtaeg või lükata pakkumus tagasi ning tunnistada edukaks vastavaks tunnistatud pakkumustest maksumuselt järgmine pakkumus, teavitades sellest esialgset edukat pakkujat.
8.12. Hankijal on õigus punktis 8.10. nimetatud edukalt pakkujalt nõuda kahju hüvitamist esialgu edukaks tunnistatud pakkumuse ja järgmise edukaks tunnistatud pakkumuse maksumuse (eeldatav kogumaksumus km-ga) vahe ulatuses, juhul kui edukaks tunnistatud pakkuja loobub töö teostamisest.
 
9. Lisad
Käesoleva hanketeate juurde on lisatud järgnevad lisad: