Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse pool avaldatud hanked

Allolevas nimekirjas on toodud kõik Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse poolt avaldatud mini- ja väikehanked. Hanked, mille maksumus ületab mini- ja väikehanke piirmäärasid: asjade ja teenusete tellimisel - 30 000 eurot; ehitustööde tellimisel - 60 000 eurot, on kättesaadavad Riigihangete Registri veebilehel.

Viljandi Vallavalitsuse poolt korraldatud riigihangete leidmiseks kasuta registri otsingut, sisestades soovitud kuupäevade vahemiku ja hankija nime (Viljandi Vallavalitsus).
 
Vaata ka:

Minihange "Paistu koolikellasüsteem"

Viljandi Vallavalitsus (edaspidi Hankija) kutsub esitama pakkumust Paistu Kooli koolikellasüsteemi paigaldamiseks.
 
1. Üldist
1.1. Hanke eesmärgiks on tähtaegselt ja optimaalsete kuludega Sultsi külas asuvasse Paistu Kooli koolikellasüsteemi paigaldamine (edaspidi Töö).
1.2. Töö mahtu kuuluvad kõik tööd ja tegevused, mis on vajalikud Hankija eesmärgi saavutamiseks, ka need, mida ei ole hanke alusdokumentides kirjeldatud, kuid on vajalikud teostada nõuetekohase tulemuse saavutamiseks.
1.3. Kõigil huvilistel on võimalus Paistu koolihoonega eelnevalt tutvuda. Tutvumise aja kokkuleppimiseks palume eelnevalt ühendust võtta ja aeg kokku leppida: infotehnoloog Toomas All, 511 3672, toomas.all@paistukool.ee.
1.4. Töö teostamist kaasrahastab Euroopa Liit.
 
2. Tööle esitatavad nõuded
2.1. Tööle esitatavad nõuded on välja toodud tehnilises kirjelduses (lisa 1).
 
3. Nõuded pakkujale
3.1. Pakkuja peab olema registreeritud Äriregistris.
3.2. Pakkuja ei tohi olla pankrotis või likvideerimisel, Pakkuja suhtes ei tohi olla algatatud pankroti- või likvideerimismenetlust, tema äritegevus ei tohi olla peatatud ja ta ei tohi olla muus sellesarnases olukorras asukohamaa õigusaktide kohaselt.
3.3. Pakkujal ei tohi olla riiklikku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg maksukorralduse seaduse tähenduses või maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg tema asukohariigi õigusaktide kohaselt.
3.4. Pakkuja peab olema teostanud minihanke algamisele eelneva 60 kuu jooksul vähemalt 3 koolikellasüsteemi paigaldamist.
 
4. Töö teostamise aeg ja tasumise kord
4.1. Töö teostamise tähtaeg on 2 kuud, mida hakatakse arvestama peale eduka pakkuja kirjalikku kinnitust, et Töö tellimus on kätte saadud.
4.2. Hanketeate punktis 4.1. nimetatud tähtajaks peab olema koolikellasüsteem paigaldatud ja töökorras ning läbi viidud kasutajate koolitus.
4.3. Töö eest tasumine toimub ühes osas, peale Töö üleandmise ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt.
4.4. Töövõtja võib esitada masinloetava e-arve tehtud Töö kohta pärast kasutusloa väljastamist ja Töö üleandmise ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt (maksetähtajaga vähemalt 14 kalendripäeva).
 
5. Pakkumuse esitamine ja tähtaeg
5.1. Pakkumus tuleb esitada vormil 1 „pakkumuse maksumus ja kinnitused" (Lisa 2).
5.2. Pakkumus peab kehtima 30 päeva.
5.3. Pakkumus esitada e-posti aadressil hanked@viljandivald.ee.
5.4. Pakkumuse esitamise hilisem tähtaeg on 04.06.2025 kell 10.00.
 
6. Info ja teabevahetus
6.1. Täiendavat informatsiooni ja selgitusi saab kirjalikult esitades küsimuse e-posti aadressile erki.heinaste@viljandivald.ee. Küsimustele vastatakse hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.
6.2. Hankija võib nõuda pakkujalt esitatud dokumentide sisu selgitamist või selgitamist võimaldavate andmete või dokumentide esitamist või pakkumuses esitatud teabe selgitamist, piiritlemist või täpsustamist. Pakkuja on kohustatud nimetatud päringutele vastama kirjalikult hiljemalt kolme tööpäeva jooksul vastava nõude saamisest arvates.
 
7. Hankemenetluse kord
7.1. Pakkumused avatakse peale pakkumuste esitamise tähtaega.
7.2. Hankija kontrollib ja hindab pakkumuse vastavust käesoleva hanketeate punktis 5 toodud tingimustele.
7.3. Hankija kontrollib Pakkuja vastavust käesoleva hanketeate punktis 3 kirjeldatud kriteeriumitele ja teeb otsuse Pakkuja kvalifitseerimise kohta.
7.4. Hankija võib kontrollida pakkumuste vastavust hanke alusdokumentides esitatud tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi riigihangete seaduses sätestatud korras enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni kontrollimist.
7.5. Hankija hindab pakkumuse kogumaksumust koos käibemaksuga. Pakkumuse hindamiskriteerium: vähim on parim.
7.6. Hankija edastab hanke otsused pakkujatele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul e-postiga.
7.7. Hankijal on õigus kõik pakkumused tagasi lükata juhul, kui:
7.7.1. esitatud pakkumuste arv on väiksem kui kaks;
7.7.2. kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad eelarves planeeritud vahendeid;
7.8. Eduka pakkujaga lepingut ei sõlmita. Edukaks tunnistatud pakkujale saadetakse kirjalik kinnitus Töö tellimuse kohta.
7.9. Kui edukas pakkuja ei vasta tellimuse kinnitusele kolme tööpäeva jooksul, on hankijal õigus määrata uus tähtaeg või lükata pakkumus tagasi ning tunnistada edukaks vastavaks tunnistatud pakkumustest maksumuselt järgmine pakkumus, teavitades sellest esialgset edukat pakkujat.
7.10. Hankijal on õigus punktis 7.8. nimetatud edukalt pakkujalt nõuda kahju hüvitamist esialgu edukaks tunnistatud pakkumuse ja järgmise edukaks tunnistatud pakkumuse maksumuse vahe ulatuses.
 
8. Lisad