Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse pool avaldatud hanked
Allolevas nimekirjas on toodud kõik Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse poolt avaldatud mini- ja väikehanked. Hanked, mille maksumus ületab mini- ja väikehanke piirmäärasid: asjade ja teenusete tellimisel - 30 000 eurot; ehitustööde tellimisel - 60 000 eurot, on kättesaadavad Riigihangete Registri veebilehel.
Viljandi Vallavalitsuse poolt korraldatud riigihangete leidmiseks kasuta registri otsingut, sisestades soovitud kuupäevade vahemiku ja hankija nime (Viljandi Vallavalitsus).
Vaata ka:
Minihange: Ramsi kiigekomplekt
Viljandi Vallavalitsus (edaspidi Hankija) kutsub esitama pakkumust Ramsi alevikku
kiigekomplekti paigaldamiseks.
1. Üldist
1.1. Hanke eesmärgiks on tähtaegselt ja optimaalsete kuludega Ramsi alevikku, Keskuse tee
2a kinnistule avalikuks kasutamiseks mõeldud kiigekomplekti paigaldamine (edaspidi Töö).
1.2. Töö mahtu kuuluvad kõik tööd ja tegevused, mis on vajalikud kiigekomplekti
(ehitisseadustiku mõistes on tegemist avaliku kasutusega spordi- ja puhkerajatisega)
nõuetekohaseks projekteerimiseks ja ehitamiseks sh lubade taotlemine.
1.3. Iga viidet, mille Hankija teeb käesolevas dokumendis või mõnes muus hanke
alusdokumendis mõnele riigihangete seaduse § 88 lõikes 2 nimetatud alusele kui
pakkumuse tehnilisele kirjeldusele vastavuse kriteeriumile, loetakse täiendatuks märkega
„või sellega samaväärne".
1.4. Iga viidet, mille Hankija teeb käesolevas dokumendis ja või mõnes muus hanke
alusdokumendis riigihangete seaduse § 88 lõikes 6 nimetatud alusele (ostuallikale,
protsessile, kaubamärgile, patendile, tüübile, päritolule või tootmisviisile), mis võiks anda
mõnele ettevõtjale või tootele eeliseid teiste ees või nende osaluse välistada, loetakse
täiendatuks märkega „või sellega samaväärne".
1.5. Töö teostamist kaasrahastab Euroopa Liit.
2. Tööle esitatavad nõuded
2.1. Tööle esitatavad nõuded on välja toodud tehnilises kirjelduses (lisa 1).
3. Nõuded pakkujale
3.1. Pakkuja peab olema registreeritud Äriregistris.
3.2. Pakkuja ei tohi olla pankrotis või likvideerimisel, Pakkuja suhtes ei tohi olla algatatud
pankroti- või likvideerimismenetlust, tema äritegevus ei tohi olla peatatud ja ta ei tohi
olla muus sellesarnases olukorras asukohamaa õigusaktide kohaselt.
3.3. Pakkujal ei tohi olla riiklikku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg
maksukorralduse seaduse tähenduses või maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg
tema asukohariigi õigusaktide kohaselt.
4. Töö teostamise aeg ja tasumise kord
4.1. Töö teostamise tähtaeg on 2 kuud, mida hakatakse arvestama peale eduka pakkuja
kirjalikku kinnitust, et Töö tellimus on kätte saadud.
4.2. Hanketeate punktis 4.1. nimetatud tähtajaks peab olema väljastatud ehitusluba,
kiigekomplekt paigaldatud ja esitatud kasutusloa taotlus.
4.3. Töö eest tasumine toimub ühes osas, peale kasutusloa väljastamist ning Töö üleandmise
ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt.
4.4. Töövõtja võib esitada masinloetava e-arve tehtud Töö kohta pärast kasutusloa väljastamist
ja Töö üleandmise ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt (maksetähtajaga
vähemalt 14 kalendripäeva).
5. Pakkumuse esitamine ja tähtaeg
5.1. Pakkumus tuleb esitada vormil 1 „pakkumuse maksumus ja kinnitused" (Lisa 2).
5.2. Pakkumus peab kehtima 30 päeva.
5.3. Pakkumus esitada e-posti aadressil hanked@viljandivald.ee.
5.4. Pakkumuse esitamise hilisem tähtaeg on 29.04.2025 kell 10.00.
6. Info ja teabevahetus
6.1. Täiendavat informatsiooni ja selgitusi saab kirjalikult esitades küsimuse e-posti aadressile
erki.heinaste@viljandivald.ee. Küsimustele vastatakse hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.
6.2. Hankija võib nõuda pakkujalt esitatud dokumentide sisu selgitamist või selgitamist
võimaldavate andmete või dokumentide esitamist või pakkumuses esitatud teabe
selgitamist, piiritlemist või täpsustamist. Pakkuja on kohustatud nimetatud päringutele
vastama kirjalikult hiljemalt kolme tööpäeva jooksul vastava nõude saamisest arvates.
7. Hankemenetluse kord
7.1. Pakkumused avatakse peale pakkumuste esitamise tähtaega.
7.2. Hankija kontrollib ja hindab pakkumuse vastavust käesoleva hanketeate punktis 5 toodud
tingimustele.
7.3. Hankija kontrollib Pakkuja vastavust käesoleva hanketeate punktis 3 kirjeldatud
kriteeriumitele ja teeb otsuse Pakkuja kvalifitseerimise kohta.
7.4. Hankija võib kontrollida pakkumuste vastavust hanke alusdokumentides esitatud
tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi riigihangete seaduses
sätestatud korras enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni
kontrollimist.
7.5. Hankija hindab pakkumuse kogumaksumust koos käibemaksuga. Pakkumuse
hindamiskriteerium: vähim on parim.
7.6. Hankija edastab hanke otsused pakkujatele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul e-postiga.
7.7. Hankijal on õigus kõik pakkumused tagasi lükata juhul, kui:
7.7.1. esitatud pakkumuste arv on väiksem kui kaks;
7.7.2. kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad eelarves planeeritud
vahendeid;
7.8. Eduka pakkujaga lepingut ei sõlmita. Edukaks tunnistatud pakkujale saadetakse kirjalik
kinnitus Töö tellimuse kohta.
7.9. Kui edukas pakkuja ei vasta tellimuse kinnitusele kolme tööpäeva jooksul, on hankijal
õigus määrata uus tähtaeg või lükata pakkumus tagasi ning tunnistada edukaks vastavaks
tunnistatud pakkumustest maksumuselt järgmine pakkumus, teavitades sellest esialgset
edukat pakkujat.
7.10. Hankijal on õigus punktis 7.8. nimetatud edukalt pakkujalt nõuda kahju hüvitamist
esialgu edukaks tunnistatud pakkumuse ja järgmise edukaks tunnistatud pakkumuse
maksumuse vahe ulatuses.
8. Lisad