Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse pool avaldatud hanked

Allolevas nimekirjas on toodud kõik Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse poolt avaldatud mini- ja väikehanked. Hanked, mille maksumus ületab mini- ja väikehanke piirmäärasid: asjade ja teenusete tellimisel - 30 000 eurot; ehitustööde tellimisel - 60 000 eurot, on kättesaadavad Riigihangete Registri veebilehel.

Viljandi Vallavalitsuse poolt korraldatud riigihangete leidmiseks kasuta registri otsingut, sisestades soovitud kuupäevade vahemiku ja hankija nime (Viljandi Vallavalitsus).
 
Vaata ka:

Minihange: Ramsi kiigekomplekt

Viljandi Vallavalitsus (edaspidi Hankija) kutsub esitama pakkumust Ramsi alevikku 
kiigekomplekti paigaldamiseks.
 
1. Üldist 
1.1. Hanke eesmärgiks on tähtaegselt ja optimaalsete kuludega Ramsi alevikku, Keskuse tee 
2a  kinnistule  avalikuks  kasutamiseks mõeldud kiigekomplekti paigaldamine (edaspidi Töö). 
1.2. Töö  mahtu  kuuluvad  kõik  tööd  ja  tegevused,  mis  on  vajalikud  kiigekomplekti 
(ehitisseadustiku  mõistes  on  tegemist  avaliku  kasutusega  spordi-  ja  puhkerajatisega) 
nõuetekohaseks projekteerimiseks ja ehitamiseks sh lubade taotlemine. 
1.3. Iga  viidet,  mille  Hankija  teeb  käesolevas  dokumendis  või  mõnes  muus  hanke 
alusdokumendis  mõnele  riigihangete  seaduse  § 88  lõikes  2  nimetatud  alusele  kui 
pakkumuse tehnilisele kirjeldusele vastavuse kriteeriumile, loetakse täiendatuks märkega 
„või sellega samaväärne". 
1.4. Iga  viidet,  mille  Hankija  teeb  käesolevas  dokumendis  ja  või  mõnes  muus  hanke 
alusdokumendis  riigihangete  seaduse  §  88  lõikes  6  nimetatud  alusele  (ostuallikale, 
protsessile, kaubamärgile, patendile, tüübile, päritolule või tootmisviisile), mis võiks anda 
mõnele ettevõtjale või tootele eeliseid teiste ees või nende osaluse välistada, loetakse 
täiendatuks märkega „või sellega samaväärne". 
1.5. Töö teostamist kaasrahastab Euroopa Liit. 
 
2. Tööle esitatavad nõuded 
2.1. Tööle esitatavad nõuded on välja toodud tehnilises kirjelduses (lisa 1). 
 
3. Nõuded pakkujale 
3.1. Pakkuja peab olema registreeritud Äriregistris. 
3.2. Pakkuja ei tohi olla pankrotis või likvideerimisel, Pakkuja suhtes ei tohi olla algatatud 
pankroti-  või likvideerimismenetlust, tema äritegevus ei tohi olla peatatud ja ta ei tohi 
olla muus sellesarnases olukorras asukohamaa õigusaktide kohaselt. 
3.3. Pakkujal  ei  tohi  olla  riiklikku  maksu,  makse  või  keskkonnatasu  maksuvõlg 
maksukorralduse  seaduse  tähenduses  või  maksu-  või  sotsiaalkindlustusmaksete  võlg 
tema asukohariigi õigusaktide kohaselt. 
 
4. Töö teostamise aeg ja tasumise kord 
4.1. Töö  teostamise  tähtaeg  on  2  kuud,  mida  hakatakse  arvestama  peale  eduka  pakkuja 
kirjalikku kinnitust, et Töö tellimus on kätte saadud.
4.2. Hanketeate punktis 4.1. nimetatud  tähtajaks  peab  olema  väljastatud  ehitusluba, 
kiigekomplekt paigaldatud ja esitatud kasutusloa taotlus.
4.3. Töö eest tasumine toimub ühes osas, peale kasutusloa väljastamist ning Töö üleandmise 
ja vastuvõtmise akti allkirjastamist Tellija poolt. 
4.4. Töövõtja võib esitada masinloetava e-arve tehtud Töö kohta pärast kasutusloa väljastamist 
ja  Töö  üleandmise  ja  vastuvõtmise  akti  allkirjastamist  Tellija  poolt  (maksetähtajaga 
vähemalt 14 kalendripäeva).
 
5. Pakkumuse esitamine ja tähtaeg
5.1. Pakkumus tuleb esitada vormil 1 „pakkumuse maksumus ja kinnitused" (Lisa 2).
5.2. Pakkumus peab kehtima 30 päeva. 
5.3. Pakkumus esitada e-posti aadressil hanked@viljandivald.ee
5.4. Pakkumuse esitamise hilisem tähtaeg on 29.04.2025 kell 10.00
 
6. Info ja teabevahetus 
6.1. Täiendavat informatsiooni ja selgitusi saab kirjalikult esitades küsimuse e-posti aadressile 
erki.heinaste@viljandivald.ee. Küsimustele vastatakse hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. 
6.2. Hankija  võib  nõuda  pakkujalt  esitatud  dokumentide  sisu  selgitamist  või  selgitamist 
võimaldavate  andmete  või  dokumentide  esitamist  või  pakkumuses  esitatud  teabe 
selgitamist, piiritlemist või täpsustamist.  Pakkuja  on kohustatud nimetatud päringutele 
vastama kirjalikult hiljemalt kolme tööpäeva jooksul vastava nõude saamisest arvates. 
 
7. Hankemenetluse kord 
7.1. Pakkumused avatakse peale pakkumuste esitamise tähtaega. 
7.2. Hankija kontrollib ja hindab pakkumuse vastavust käesoleva hanketeate punktis 5 toodud 
tingimustele. 
7.3. Hankija kontrollib  Pakkuja  vastavust  käesoleva  hanketeate  punktis  3 kirjeldatud 
kriteeriumitele ja teeb otsuse Pakkuja kvalifitseerimise kohta. 
7.4. Hankija  võib  kontrollida  pakkumuste  vastavust  hanke  alusdokumentides  esitatud 
tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi riigihangete seaduses 
sätestatud korras enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni 
kontrollimist. 
7.5. Hankija  hindab  pakkumuse  kogumaksumust  koos  käibemaksuga.  Pakkumuse 
hindamiskriteerium: vähim on parim. 
7.6. Hankija edastab hanke otsused pakkujatele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul e-postiga. 
7.7. Hankijal on õigus kõik pakkumused tagasi lükata juhul, kui: 
7.7.1. esitatud pakkumuste arv on väiksem kui kaks; 
7.7.2. kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad eelarves planeeritud 
vahendeid; 
7.8. Eduka pakkujaga lepingut ei sõlmita. Edukaks tunnistatud pakkujale saadetakse kirjalik 
kinnitus Töö tellimuse kohta. 
7.9. Kui edukas pakkuja ei vasta tellimuse kinnitusele kolme tööpäeva jooksul, on hankijal 
õigus määrata uus tähtaeg või lükata pakkumus tagasi ning tunnistada edukaks vastavaks 
tunnistatud pakkumustest maksumuselt järgmine pakkumus,  teavitades  sellest  esialgset 
edukat pakkujat. 
7.10. Hankijal on õigus punktis 7.8. nimetatud edukalt pakkujalt nõuda kahju hüvitamist 
esialgu  edukaks  tunnistatud  pakkumuse  ja  järgmise  edukaks  tunnistatud  pakkumuse 
maksumuse vahe ulatuses.
 
8. Lisad