Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse pool avaldatud hanked

Allolevas nimekirjas on toodud kõik Viljandi Vallavalitsuse ametiasutuse poolt avaldatud mini- ja väikehanked. Hanked, mille maksumus ületab mini- ja väikehanke piirmäärasid: asjade ja teenusete tellimisel - 30 000 eurot; ehitustööde tellimisel - 60 000 eurot, on kättesaadavad Riigihangete Registri veebilehel.

Viljandi Vallavalitsuse poolt korraldatud riigihangete leidmiseks kasuta registri otsingut, sisestades soovitud kuupäevade vahemiku ja hankija nime (Viljandi Vallavalitsus).
 
Vaata ka:

Väikehange: Viiratsi Rahvamaja rekonstrueerimistööde omanikujärelevalve

Uueks pakkumuste esitamise tähtajaks on 18.02.2025 kell 10.00. Muudatus on märgitud punasega.
 
Viljandi Vallavalitsus kutsub Teie ettevõtet esitama pakkumust Viiratsi Rahvamaja rekonstrueerimistööde omanikujärelevalve teostamiseks.
 
1. Hanke nimetus
„Viiratsi Rahvamaja rekonstrueerimistööde omanikujärelevalve".
 
2. Tellija eesmärk
Tellija eesmärgiks on Viiratsi Rahvamaja siseruumide rekonstrueerimise ja laiendamise ehitustööde omanikujärelevalve teostamine.
 
3. Hanke objekt ja asukoht
Hanke objektiks on Viiratsi Rahvamaja hoone asukohaga Sakala tn 3, Viiratsi alevik, Viljandi vald. Objekti rekonstrueerimistööde kirjeldus on toodud riigihanke „Viiratsi Rahvamaja siseruumide rekonstrueerimine" (viitenumber 285684) alusdokumentides.
 
4. Tehniline kirjeldus
4.1. Omanikujärelevalve teenuse osutamise tehniline kirjeldus on toodud Lisa 1 – Tehniline kirjeldus.
4.2. Omanikujärelevalve teenuse osutamise periood on 9 kuud, millele lisandub 24 kuu pikkune Objekti garantiiaegne omanikujärelevalve teostamine.
4.3. Garantiiaegne omanikujärelevalve teostatakse korraliselt üks kord aastas kahe aasta jooksul järgmiselt:
4.3.1. esimese aasta garantiiülevaatus teostatakse enne 12 (kaheteistkümne) kuulise garantiiperioodi lõppu Objektile kasutusloa väljastamisest arvates;
4.3.2. teise aasta garantiiülevaatus teostatakse enne 24 (kahekümne nelja) kuulise garantiiperioodi lõppu Objektile kasutusloa väljastamisest arvates.
 
5. Nõuded Pakkujale
5.1. Pakkuja peab olema registreeritud Äriregistris (https://ariregister.rik.ee).
5.2. Pakkuja peab omama hanke esemeks olevate ehitustööde omanikujärelevalve teostamiseks isikut, kelle kutsekvalifikatsioon vastab diplomeeritud ehitusinsener tase 7, spetsialiseerumine: hoonete ehitus (või samaväärne).
5.3. Pakkuja peab omama valdkonnapõhiseid (elekter, vesi ja kanalisatsioon, ventilatsioon, küttesüsteem, jmt) pädevaid isikuid kelle kvalifikatsioonile ja kogemusele pakkuja saab nimetatud eriosade teostamise kontrollimisel tugineda. Iga projekti eriosa peab kontrollima selle eriosa vastutav spetsialist.
5.4. Pakkujal ei tohi olla riikliku maksu, makse või keskkonnatasu maksuvõlg maksukorralduse seaduse tähenduses või maksu- või sotsiaalkindlustusmaksete võlg tema asukohariigi õigusaktide kohaselt. Hankija kontrollib nimetatud nõude täitmist iseseisvalt avalike registrite alusel ja kõrvaldab Pakkuja kellel nimetatud asjaolu esineb.
5.5. Pakkuja ei tohi olla pankrotis või likvideerimisel, Pakkuja suhtes ei tohi olla algatatud pankroti- või likvideerimismenetlust, tema äritegevus ei tohi olla peatatud ja ta ei tohi olla muus sellesarnases olukorras asukohamaa õigusaktide kohaselt.
 
6. Nõuded pakkumusele
6.1. Pakkumus tuleb esitada Vorm 1 - Pakkumuse maksumus (Viiratsi Rahvamaja rekonstrueerimistööde OJV)(Lisa 3) kohaselt, millele on vähemalt ära toodud Pakkuja juriidiline nimi, aadress ja kontaktandmed, pakkumuse maksumus koos käibemaksuga ja käesoleva hanketeate punktis 5.2 nimetatud omanikujärelevalvet teostava isiku nimi koos kutsekvalifikatsiooniga. Pakkumus tuleb esitada digitaalselt allkirjastatuna.
6.2. Pakkuja peab arvestama pakkumuse maksumuse hulka ehitise garantiiperioodi (24 kuud) omanikujärelevalve tasu. Garantiiaegne objekti korraline ülevaatus toimub kord aastas kahe aasta jooksul.
6.3. Pakkumuse esitamisega kinnitab pakkuja kõigi käesoleva hanke alusdokumentides esitatud tingimuste ülevõtmist. Tingimusliku pakkumuse esitamine ei ole lubatud.
6.4. Pakkumus peab olema jõus vähemalt üks (1) kuu.
 
7. Pakkumuse esitamine ja tähtajad
7.1. Pakkumus tuleb esitada e-posti aadressile: hanked@viljandivald.ee.
7.2. Pakkumuse esitamise hilisem tähtaeg on 18. veebruar 2025 kell 10.00.
7.3. Omanikujärelevalve teenuse osutamise tähtaeg on kuni 9 kuud ehitustööde hankelepingu sõlmimisest arvates.
 
8. Info ja teabevahetus
8.1. Täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks palume esitada küsimus e-posti aadressile: evelin.orik@viljandivald.ee.
 
9. Hankemenetluse kord
9.1. Hankija kontrollib ja hindab pakkumuse vastavust käesoleva hanketeate punktides 5 ja 6 toodud tingimustele;
9.2. Pakkumuste hindamiskriteerium: vähim on parim.
9.3. Hankijal on õigus küsida Pakkujatelt täiendavat selgitust või tõendeid käesolevas hanketeates toodud asjaolude kohta.
9.4. Hankija edastab pakkumiste avamise info Pakkujatele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul e-postiga.
9.5. Eduka pakkujaga sõlmitakse töövõtuleping (Lisa 2).
9.6. Hankijal on õigus piisava konkurentsi puudumisel kõik pakkumused tagasi lükata, kui esitatud pakkumuste arv on väiksem kui kaks või kui kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumus ületab eelarves planeeritud vahendeid.
 
10. Lisad
Käesoleva hanketeate juurde on lisatud järgnevad lisad:
Lisa 1 – Tehniline kirjeldus;
Lisa 2 – Lepingu projekt;